17 Ekim 2013 10:07 am et Trond Lyngbø tarafından
Küçük bir çocukken, ailem beni hareket etkili bir yolu vardı. Eğer kaba, itaatsiz ya da dağınık, UMACI gelip beni ki beni uyardılar. Hiç bir öcü görmüş ya da neye benzediğini bile biliyordu ? ama internet reklam paketi bu benim kaderim onun zalim ellerinde tutmuş ve düz ve dar yoldan sapmış, acımasızca beni cezalandırmak bu korkunç hayalet üzerinden hayal vahşi gitti!
"Anne" "Google" ile değiştirin ve "ÖCÜ" ile "Panda" veya "Penguen" (ya da herhangi bir başka hayali fauna Google watchers gelmek yukarıya ile gelecekte), ve sen-si olmak bizim SEO evren kısaca: SEO uygulayıcıları çok korkmuş hissediyor, ne-ecek yapmak bize çalışacak olan güçlü arama karşılaşmışsın dev bilmeden bizim (müşteri) servetin kaprisli onun palm içinde tutan.
Bireyler ve şirketler onları işlemek için yeterli olmayabilir sorumlulukları ile yuvası ve sık sık onları cezalandırmak "kadar kodu" Web sitelerini almak başarısız olduğunda SERPs içinde onların yer daha görünür yapmak için arıyoruz sorumluluk Google koyar Web sitesi sahiplerinin anlama ve Googlenın kurallarına uymak uzman olmak zorunda kalıyor.
Ben bir süre önce E-ticaret SEO ipuçlarını deneyin ve Googlenın algoritmaları nasıl çalıştığını açıklamak bir iş sahibi için Internet metodoloji ve teknoloji hakkında biraz bilgi sunan SEO yazdım. Bile bu bilgi ile bu kullanıcıların gereksiz ayrıntılardan kendi üzerinde ele almak pek mümkün olacaktır.
Herhangi bir şirket için ürün ve Hizmetleri, Google aramasında bulunan varlık satış başarısı modern ekonomi için zorunlu hale gelmiştir. Arama motorları, müşterinin araştırma ve döngüsü satın alma kritik bir erken bileşeni olmak için büyüdü. SERPs üzerinde bulunamadı, satış için rakip gider. Bu yüzden arama motoru optimizasyonu (SEO) kritik; sürekli satış, nitelikli potansiyel müşteriler ve iş büyüme artırmak yollar arıyor işletmeler için SEO bir altın madeni fırsatlar sunuyor.
Ama sorun şu ki, eğer Googlenın kurallar ve ilkeler düşme, sonuçları riski. Daha da kötüsü için kurallar her zaman net değildir ve insanlar anlamak zordur. Bazen bile çok gizli, sıralama algoritmaları arama gibi olur.
Oyun alanı düzeyi, da değil. Tüm siteler aynı derecede sık sık bir avantaja sahip büyük markalar ile Googlenın yasalarına göre kabul edilmediği. Google arama motoru yarısı veya daha fazla gelir sorumlu (ve yıllardır Eğer) ve sonra kendi arama sonuçları atmak aniden karar verir belki bile risk iflas para-kaybedersiniz.
Davranıyorsun değerlendirilecektir ve adil bir duruşma bile mahkum ? ve sonuçları "ölüm fermanı" iş için olabilir! Bu hiç adil değil. Google değil ? olmasın ? polis, yargıç ve jüri. Öyle değil mi?
Ama her SEO Danışmanı acı farkında olarak, Googlenın değişen kurallar ile ilgili olarak (Ayrıca bkz: "nefret 10 şey, çoğu SEO danışmanları") olabilir zor. Kuralları anlamak zor. Bunlar genellikle belirsiz, belirsiz ve takip etmek zor. Hatta insanlar aslında uyun ve yönergeleri takip istediğinizde, sonuçta yapamazlar!
Googlenın penguen güncelleştirmek aimed-e doğru Googlenın kuralları ihlal edildi siteler cezalandırabilir. Belli ki hem arama hem de Web sitesi sahiplerinin kim açıkça etiğe veya çıkarcı SEO uygulamaları yapan cezalandırmak için değer taşıyor ama Google çoğu hangi uygulamalar bu kategori içinde düşüş belirsiz oldu.
Örneğin, Google son zamanlarda "bırakmak herkes doğal olmayan bağlantılar üzerinde"-kırık var ama profesyonel SEO danışmanları "iyileştirme" ve "manipülasyon" arasındaki ayrım hakkında karıştı. Aşağıdakileri göz önünde bulundurun:
Matt Cutts son zamanlarda "doğal olmayan" gelen bağlantılar artık kalite sıralamasında sinyal kabul edilecek ve bile "bağlantı projesinin"-var olmak bayrak dedi Eğer bu doğruysa, neden bile bir "bağlantı düzeni" olarak listelemek ve buna karşı uyarmak? Sorun onun algoritma kullanımı vardır, neden Google Web sitesi sahiplerinin bu konuda tehdit etmeye devam?
Google gerçekten bu tür bağlantılar içeren spotting manipülasyon daha iyi olacak? Veya böyle bir uyarı bu özellikle iyi değil bir şey olduğunu itiraf taşıyor ve bu nedenle uzak bu boşluklar olan algoritmaları yararlanmaya çalışan insanları korkutmak için denemek için bir strateji tehdit/uyarı gönderme?
Bazı Web siteleri, Googlenın yönergelerle uyumlu olmak için yıl, henüz yakalanmaktan kaçmak seçin. Diğerleri hızlı bir şekilde ve ciddi bir şekilde cezalandırılmış oluyor. Tamamen rastgele görünüyor ? eşit bir oyun alanı yarışıyor değil demektir. Çevrimdışı dünyada bu tür davranış haksız olacağını söyledi. Mahkeme kanun kapsamında eşit adalet ve eşitlik koruma sağlamak için düzeltici önlemleri çekecek.
İşletme sahipleri, genellikle Google anlamına gelir veya istiyor anlamıyorum. Akıl okuyucuları değiliz. Google bu konuda bir şeyler mi geldi. Matt Cutts yakından izledim ve endişeli SEO uygulayıcıları tarafından analiz bir kült figür haline gelmiştir. Kısa Cutts gibi siteler ortaya çıkması, Google hızlandırmaya ve bu konuda yapıcı bir şeyler yapmak doğru bir işaretidir. Bu belirsiz, belli kurallar içinde yatmak tüm gizlilik gizli işler ile devam edemez. Bize geçmişte olduğundan daha çok daha iyi bir şekilde yardım etmek karar vermek için dev arama zamanı.
Şirket çok büyük bir güç vardır ve işte kanun kapsamında hiçbir "eşitlik" gibi şeyler stand. Çok sık, adil yargılanma bile alamıyorum. Kuralların ne olduğunu belli değildir ? neye izin verileceğini ve ne değildir. Hatta geriye dönük cezalar, nerede senin yaptığın o zaman, Googlenın kurallarını ihlal değil olsa bile uzun yıllar önce yaptıklarından dolayı ceza almak görüyoruz!
Google bir kanun bilgi süper otoyolu değil henüz cezası eller. Ve bunlar senin koşmak değil değirmen 50 $ biletleri potansiyel kayıp satış ve kar dolar milyonlarca (ya da hatta milyarlarca) bazı şirketler bahsediyoruz. Hatta belki de iflas, eğer bir site cezalandırılmış ve trafik ve satış derin bir dalış yapın.
Bu güç ile Google daha sorumlu davranması ve Web yöneticileri ve SEO uzmanları adil bir duruşma teklif zorunda olmamalıdır. Ya da en azından kuralları veya yönergeleri insanlar aslında okumak ve anlamak onları bir şekilde aşağı rahat bırakmalıyız. Bu benim kişisel görüşüm.
Ya sen? Büyük G değiştirmeniz gerektiğini düşünüyorsun ? veya olduğu gibi iyi şeylerdir. Lütfen düşüncelerinizi ile uymak. Canlı bir tartışma aşağıdaki yorum yapalım!
İle ilgili konular: Tüm şeyler SEO sütun | Kanal: SEO | Google: Algoritma güncellemeleri | Google: Penguen güncelleme | Google: SEO
Yazar hakkında: Trond Lyngbø kıdemli SEO strateji Metronet Norge, 10 yıllık tecrübesi ile s. Trond "Önemli bir SEO için Online iş" ve "Güç sosyal medya pazarlama" kitabı vardır. @TrondLyngbo Twitter bulunabilir. Trond Lyngbø tarafından daha eşya görmek
@sengineland izle
1) Google yöneticileri, spam mücadele yükünü kayıyor kötü şeyleri filtre için onun algoritma geliştirmek aciz temelde web Googlenın ana ürün kalitesini sorumlu yapma.
2) Google, spam filtresi uygulamak mümkün ama bu çabaya değer değildir ve yerine mühendislik kaynakları olarak yatırım layık görmüyor mu alanlarda geçirebilirsiniz yerine yük Web yöneticileri için vardiya karar verdi.
Bu popüler olmayacağını biliyorum ama... Sanırım bu "Google bana ya da sana bir şey borçlu değil kadar." tebeşir. İnsanların şu ya da bu konuda eylem için diyebilirsiniz, ama gerçekten, sadece boşluğa bağırıyorsun. Google bir demokrasi bir şirkettir. Sen ve ben sadece bir şey sevmiyorum çünkü yaptıklarını, "biz tüm iş modeli getting trafik Googledan inşa için özür falan. onlar olmalıdır beklemek alamadım Biz devam et ve eşyalarımızı çevresinde değiştirmem."
SEO, adil değil. Adil hiç s. İnan bana, ben üstünde bu bir kırbaç her iki ucundaki oldum. Google var izin gücün var. Tek bacaklı tablosunu ve birisi o bacaktaki kaldırır.. tablonuzun düştüğünde..... bacak çekerek kişinin suçlama kötü tablo maker sensin.
"Googlenın yönergelerle uyumlu olmak için yıl, henüz yakalanmaktan kaçmak bazı Web siteleri seçin. Diğerleri hızlı bir şekilde ve ciddi bir şekilde cezalandırılmış oluyor. Tamamen rastgele gibi görünüyor"-rasgele, değil sadece olduğu her zaman
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder